Sunday 27 July 2014

2014年下旬之美容大計(上)



話咁快2014年又過左半年= = 有好多美容大計成日想實行但成日一日拖一日,搞到最終都不成事! 我決定要喺2014年剩番呢半年,實踐以下美容大計!



1. 激光矯視Lasik



做左四眼妹十幾年,雖然有時都會戴CON,但其實CON都幾貴(我用One-day的),而且戴得CON多唔係咁好,因為成日接觸都個眼球,戴同除嘅時候又好易搞到有眼紋。所以的起心肝決定做Lasik。我搵過D資料,大致都了解成個過程同事後保養。心水係去養和做,等我去完養和consult後再同大家分享啦~


2. 打BOTOX



我本身咀嚼肌超大,搞到塊面好方,唔知點解人越大個塊面越方,所以一直都想打Botox,煩就煩在唔知去邊度打好。上網search過好多資料,好似好少人share自己打botox嘅經驗,唔通真係冇乜人打?我唔想變V剎面,我覺得鵝蛋型面係最靚嘅。我會繼續上網search下資料,如果大家試過邊個醫生打botox好,歡迎話我知~!


3. 頭髮護理



近呢幾年唔知點解我D頭髮生出嚟已經攣攣地,但我不嬲都係直髮架~所以我懷疑我個頭皮或者我個身體有問題~可能係頭皮d毛囊堵塞左,又或者身體欠缺左某d營養,我而家搵緊d頭皮嘅treatment,睇下有冇效先~



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...