Sunday 8 September 2013

9月LadyBox用後感(1) - Nature Republic, Maxfactor

今個Post係想分享番之前9月份LadyBox入面items ge用後感~~
一次過可以試咁多新野好滿足呢~~同埋個個牌子都識ge,唔係d雜嘜品牌~

(之前用讀者問我LadyBox網址,因為TravelFish個團購完左~我之前漏左寫,而家俾番大家先: http://www.ladybox.hk/
FB Page: http://www.facebook.com/ladyboxhk)

Nature Republic Aloe Vera Soothing Gel 300ml

呢個Nature Republic蘆薈gel堅係又平又用好用~!! 敷上面冷浸浸,好舒服。敷完之後成塊面鎮靜左同埋好補濕,絕對係看門口必備!!!


我真心覺得呢個Nature Republic gel比起五百幾蚊ge Fresh Rose Mask好用~
大家可以重溫我之前出的︰普普通通的Fresh Rose Face Mask


 MaxFactor Creme Puff 21g


呢個MaxFactor粉餅好方便易用,雖然佢有分色號,但我覺得佢似Nude色多d,搽上面完全唔覺唔同色(我呢隻係81 Truely Fair)。同埋平時好怕用粉餅係驚佢會起乾紋,呢隻就唔會。個盒拎出街都唔佔地方,不過因為盒同蓋唔係相連,所以要可能小心個蓋會甩出o黎~另外係冇乜遮瑕度,所以只適合定妝同補妝用。


Before︰朝早搽完cream同防曬,個面點都用d油光
After︰用呢個Maxfactor cream puff印兩印,即刻mat晒,唔會乾,同埋粉餅比碎粉好處係上ge時間快好多~



下篇再介紹雪花秀Clarifying MaskCrabtree Hand therapy~

LadyBox Lady Box LadyBox Lady Box LadyBox Lady Box LadyBox Lady Box LadyBox 

有關9月份LadyBox ge詳細開Box文,請參考:
又有新嘅美容盒子~~~LadyBox

LadyBox Lady Box LadyBox Lady Box LadyBox Lady Box LadyBox Lady Box LadyBox Lady Box


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...