Friday 11 July 2014

[非Blogger試做] 超詳盡Medilase激光脫毛Pro Test感受

話說我見到Blogger分享試做Medilase,於是我自己就盲中中去左佢地website登記Pro Test。前幾日去左佢地銅鑼灣金朝陽分店,有D失望,不過都有驚喜~



失望嘅原因係,佢地嘅所謂Pro Test,係試打一下laser咁大把= = 我都真係O左咀,唔怪得知個Consultant成日強調Pro Test呢個Term,因為真係Test,唔係同你試做個部位一次。所以Blogger試做同自己登記Pro Test係兩碼子嘅事,大家要留意。(我唔明點解登記時要選擇做邊個部位lor,因為只係打得個一下,同埋你可以叫佢打其他部位試下,不過都係只會打一下架ja)。試打一下嘅感覺係暖暖地,唔覺得痛,不過始終打得一下我唔係試得太真。

另外Medilase係會治療師同Consultant分開的,聽佢地講,治療師唔會sell人。所以負責sell嘅就係個Consultant。今日同我試打一下嗰個治療師,我覺得有D惡,唔記得佢叫咩名。個Consultant就OK ge。BTW, 我o係大堂等緊見Consultant期間,有個治療師同d reception傾計傾到好嘈,呢方面就唔夠專業喇。

驚喜嘅部份係佢價錢比較合理。我自己本身是Dermes做左好多年,Dermes真係好貴(八卦想知我Dermes駛左幾錢可以私留問我)。Medilase有轉會優惠半價(一個部位),真係平好多。時間方面可以約星期一至六朝早(唔記得幾點)至夜晚9點,變相即係冇分peak/non-peak。

另外要提提大家,佢地對Bikini line嘅定義同一般人理解嘅唔同。我本身以為底褲兩邊突出o黎嘅毛算係Bikini line,但原來唔係,Bikini line只係修你底褲三角形以內嘅毛,兩邊突出o個d要join full Bikini先會脫埋。

不過呢,如果好似我咁自己登記Pro Test,佢會話要即時join先會有轉會優惠。呢點我都真係唔鐘意,成日要人即刻決定,唔俾時間人考慮。不過其實我都有心join,因為半價真係好抵,所以最後都決定join左。

如果你真心想join,可以叫join左嘅朋友refer,咁樣你都會有一個部位半價,而你個朋友就可以儲分換野。奉勸大家唔好自己盲中中上去~如果大家想知多d都可以問我(無論係Medilase, Dermes, Musee, Regen,我都有join),我會盡可能解答大家嘅問題。重申一次,所有脫毛treatment係我真金白銀俾錢,同任何公司冇任何關係同感情,好同唔好我會照講~我係佢地嘅客人,冇需要特登幫佢地講好說話。

2 comments:

  1. 請問Musee脫毛好嗎?
    我見佢而家做緊promo $288可以脫腋下
    但會唔會好hard sell呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一D都唔HARD SELL, 做完就走得,
      因為佢地好重時間, 每個客要準時到, 如果唔係DELAY會影響下一個客。
      Musee好ge地方就係唔會sell, 不過因為佢用彩光, 效果唔夠激光好

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...