Monday 6 January 2014

Regen韓國麗珍 - 好hea的團購激光脫毛

之前Join了Regen韓國麗珍的激光脫毛團購,Regen是韓國的整形集團,我見有很多blogger都試過它的微整療程,應該是大公司,所以就join了他們的團購。

我join了$688,可以做3個部位,每個部位6次。我主要是做Underarm, 上唇及手指。我已經做完6次的療程,所以可以和大家分享我對這家公司的感覺!





上到去的時候,職員會安排你入房,如果有需要他們會給你tube top更換,但房間內沒有儲物櫃,所以你的物品只可放在窗台。



進行laser脫毛前,職員也會幫你用剃刀剃毛,但是十分hea,剃得超唔乾淨,連手指咁少嘅毛都剃唔乾淨= = 跟住又唔會幫你塗任何lotion/敷冰,就直接打laser喇。

最痴線嘅係,佢竟然唔俾眼罩我戴!我問佢,乜唔係要戴眼罩架咩? 個職員話唔駛,因為我唔會望到d laser,但佢自己就有戴眼罩! 我真係好驚,打laser要戴眼罩是常識吧? Anyway,佢堅持話唔駛,我都冇同佢爭論,但全程勁驚。

因為我嗰3 part範圍很小,加上個職員打得超hea(很多地方都cover不到),所以唔駛5分鐘就打完,跟住敷蘆薈gel。

總括6次嘅經驗,真係次次都咁hea= =唯一嘅好處係,6次之中只係有sell過我一次join package,不過我當然拒絕左喇~咁鬼hea仲join你咩?



至於脫毛效果,係有少到少少同出慢左的,不過本身我呢3個部位嘅毛唔算多,Underarm之前join過musee彩光,已經淨番唔係好多,但而家打左6次laser效果都唔太明顯,我覺得部機應該ok嘅,只係職員打得太求其,唉~~失望~!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...