Sunday 5 January 2014

HABA Squalane角鯊烷 - 用到我勁爆粒粒

話說之前在一田買了HABA的Squalane試試,因為我本身是乾性皮膚,我覺得在冬天只是補水並不足夠,所以希望用Squalane補充油份,不過用了10天左右,我塊面已經勁爆粒粒!!!





其實我已經每次只用2滴塗晒全面(個sales仲叫我用4滴),塗Squalane之前亦有塗Toner打底,但就真係爆得好恐怖,額頭是重災區,有成三、四十粒暗粒,兩邊面頰、下巴都有><

下有驚嚇照片,請小心================================















而家成樽晒我都停用左,搞左好耐搽左好多急救野先叫做穩定番~~
如果大家想買HABA Squalane前,都可以參考我呢個情況,或者問下sales有冇sample試試先~

下回分享我用過的急救產品。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...