Tuesday 14 January 2014

Endocare蝸牛精華 - 急救之選

之前用左Haba Squalane搞到成個額頭勁爆粒粒,係真係從未試過咁恐怖!!
大家可以睇我之前篇文︰HABA Squalane角鯊烷 - 用到我勁爆粒粒

就算停用左d粒粒都仲係度,我記得Model Cherrie Tam喺佢facebook同youtube share過,佢之前額頭都爆左超多粒粒,用Endocare蝸牛精華之後d粒粒好得好快,於是我就上網買左喇~

行貨好貴,成七百幾蚊,水貨只係三百幾蚊only,我對比過其他blogger試用嘅行貨,個包裝係一樣嘅,而且用完真係work,所以我信係真野。




一盒入面有7小支,每支1 ml。



呢個膠套係用嚟開個玻璃樽的。




其實我每次開親個樽都好驚,因為你要將個膠套套喺個樽度,再鼓起無比嘅勇氣啪開佢!




經過幾次經驗後,我覺得最好搵d紙巾包住支野先,同埋啪嘅時候要真係好果斷咁啪落去,用陰力係冇用架~ (呢支都係啪得唔好)



入面d精華淺啡/淺黃色的,味道不太好聞。我一支分早晚兩次搽。



So far用左三支,粒粒已經7成~!! 
不過我唔知道平時用佢會唔會咁有冇效,因為今次我係用錯野所以先爆左超多粒粒~
Anyway,我覺得佢急救超得啊~!!











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...