Sunday 24 November 2013

一田Yata小敗 - Haba Squalane套裝 & Paper Mask

這幾天去左一田小敗,首先敗左嘅係Haba Squalane套裝同埋Paper Mask。
不過講真,Haba d sales都好hardsell下,而且仲有d誤導成份tim。



各位姊妹們,如果你想買Haba Squalane,千祈唔好買set!!
話說我想買Haba Squalane 60ml,Sales同我講原價五百幾蚊,而家有8折,咁不如買set $480,送埋20ml G-lotion同15ml Triple White Lotion,於是就買左,後來番到屋企先發現,Squalane原價$510,8折左只係$408,即係我俾多左72蚊買o個兩支samples =o=
算,咁係我自己冇計清楚,算數喇。





期間佢都不停sell我買其他set,儘管我已經同佢講我第一次用Haba,想試下先。咁都算啦,佢就同我講paper mask做緊特價,原價三百幾蚊盒,而家三百幾蚊有兩盒。我問佢一定要買兩盒呀,佢話係,之後我話咁我唔買喇,佢就即係話咁不如買住一盒先($158)? 我心諗,你頭先又話一定要買兩盒?! 不過我係o個d唔會同一理論嘅人,所以都冇反問佢,但我對於一田Haba ge sales印象已經唔係好好。

Anyway,講番買左乜先。

Haba Squalane 60ml + G-lotion 20ml + Triple White Lotion 15ml  $480

已經開始用Squalane喇,so far感覺唔錯,兩滴已經夠搽晒全面。用左佢可以唔駛再搽cream。



Haba Cal Cera Hyalo Mask  $158

一盒有4塊,未用,其實特左價都好貴><




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...