Sunday 24 November 2013

Menturm 櫻花Shea Lip Stick - 好睇唔好用

前幾日個嘴好乾,臨急臨忙行左去卓悅,諗住買支平平地嘅潤唇膏頂住先,
一開始係想買Nivea的,因為聽人講又平又好用。
但見到呢支Menturm Shea Lip Stick ($28)咁靚,掙扎左好耐就買左佢喇!




佢有兩隻味,一隻係玫瑰,另一隻係櫻花。我就買左櫻花。

其實,如果唔係今日寫blog,我到而家都會以前呢支野係曼秀雷敦出嘅,因為個logo實在太似。上網search番,原來曼秀雷敦同呢隻Menturm(近江兄弟)係兄弟牌,不過我冇研究詳情。



呢隻Menturm Shea Lip Stick靚就真係好靚,見到佢咁靚嘅包裝,心情都會好d。




不過佢就真係同曼秀雷敦嘅潤唇膏一樣唔好用><
我自從細過用曼秀雷敦嘅什果冰潤唇膏後(當時是媽媽買的),就一直對曼秀雷敦嘅潤唇膏冇好感,因為唔夠潤,同漿糊筆差唔多!! 呢支Menturm Shea Lip Stick都係同樣情況= =



因為我自己鍾意d好潤ge潤唇膏,但呢支要搽左勁多層先叫做潤番少少,所以我就一定唔會再回購喇~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...