Monday 2 September 2013

我最愛的BB Cream - MTM & Vidi Vici BB Cream

今次介紹兩款我好鍾意用ge BB Cream~
其實我一直都唔當BB Cream係另一種產品,我覺得佢同foundation冇分別,而且通常防曬度會高d tim~唯一比唔上foundation ge,係通常BB Cream都得一隻色~

傳統BB Cream比我ge感覺係會好白,然後會變灰~不過我用開呢兩隻就完全唔會。
左邊係MTM AquaBB Cream SPF30,右邊係Vidi Vici Brilliant Moisture BB Cream SPF50+ PA+++。





我開始係買左MTM AquaBB Cream先,用左成半年喇~Vidi Vici就用左差唔多一個月。兩隻質地其實好似,水潤得o黎又coverage都ok,可以遮到6~7成暗瘡印。

兩隻顏色就咁睇好似Vidi Vici白D,不過搽左上面推開都一樣~





其實兩隻我真係覺得差唔多好用~質地好似,coverage差唔多~同埋呢兩個牌子都係靚野。不過Vidi Vici有少少優勝,就係佢有SPF50+ PA+++,而且有一陣淡淡ge花香味~好好聞~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...