Wednesday 28 August 2013

防唔到曬的~Sofina beaute高濃度精華防曬乳液 SPF30 PA+++

最近成日出敗家文,其實好唔負責任~~~
因為大部分敗左GE都未用或者只係用左好短時間~
所以都係出番D用後感文先~~

今次想講ge係呢支Sofina防曬~~
全名係Sofina beaute高濃度精華防曬乳液 SPF30 PA+++~
一支其實好細支(32g)~~~好似二百幾蚊~

成日聽人請sofina防曬幾好幾好,所以買左呢支,
用後感係...我變黑左lor = =






今年成個夏天一開始就用佢~基本上我係唔會戶外活動ge人,
所以每日最多係番工同lunch o個陣先會接觸到太陽,
但一排冇見ge朋友都覺得我黑左!!!(救命!!!!)

我已經照足佢建議份量用,甚至多過,但都無補於事= =






除左防唔到曬之外,呢支防曬ge質地都ok ge~~(不過防唔到曬真係質地幾好都冇用~)

佢較水潤,易推,唔會泛白,唔笠,唔會起擦膠粒~~



我用左幾個月ge心聲就係,我一定唔會回購~~~










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...