Saturday 25 May 2013

Dimbuy無限配送唔肯送上樓!!!

Dimbuy無限配送唔肯送上樓!!!
事緣我早前o係淘寶訂左d家居用品、收納、文具等等,因為係好多間唔同淘寶店,所以我用Dimbuy ge 「無限配送」,貪佢可以無限幾多間店都得~ 同埋比較平~

不過呢,原來佢地唔肯送上樓~

我住私人屋苑,有lift,但速遞員死都唔肯送上樓~!
佢只肯擺係樓下大堂,要我自己落樓拎~
其實搭lift送上o黎都唔會花好多時間je.....
好在我今次買d野唔係好重好大型~如果唔係我都唔知點~

大家以後用
「無限配送」要留意呢一點喇~可能要自己落樓拎~
Dimbuy無限配送 - 淘寶集運
Dimbuy無限配送 - 淘寶集運


下次再介紹我買左咩~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...